м. Львів, вул. Олени Степанівни 45
lemberg.academy@gmail.com

(093) 490 70 00

Деталі курсу

Опис навчальної програми Base Zbrush

Викладач
Ільків Юрій
Замовити
Групове навчання
7000 UAH
Індивідуальне навчання
12000 UAH
Онлайн групове навчання
6000 UAH

Інформація про курс

  • Рівень: Початковий
  • Початок: 15-10-2017
  • Лекцій: 16
  • Тривалість: 32 акад. год.
  • Розмір групи: 8 - 10 чол.
  • Час:
  • Тип навчання: Групове, Індивідуальне, Онлайн групове
Zbrush - програма для 3d моделювання, котра симулює імітацію процесу «ліплення» тривимірної скульптури, посиленого "двіжком" тривимірного рендеринга в реальному часі, що істотно спрощує процедуру створення необхідного тривимірного об'єкту.
Кожна точка (звана піксоль) містить інформацію не тільки про свої координати XY і значеннях кольору, але також і глибині Z, орієнтації і матеріалі. Це означає, що ви не тільки можете «ліпити» тривимірний об'єкт, але і «розфарбувати» його, малюючи штрихами з глибиною.

Тобто вам не доведеться малювати тіні і відблиски, щоб вони виглядали натурально - ZBrush це зробить автоматично. Також швидко працює зі стандартними 3d об'єктами, використовуючи пензлі для модифікації геометрії матеріалів і текстур. Дозволяє домогтися інтерактивності при великій кількості полігонів. Використовуючи спеціальні методи, можна підняти деталізацію до десятків,а то і сотні мільйонів полігонів.
Також є безліч модулів (робота з текстурами, геометрією, безліч "кістей", швидка інтеграція з професійними пакетами 2d графіки та багато іншого)
Base Zbrush курс : вивчення основ 3d скульптингу в програмі Zbrush:
Курс 16 лекцій, тривалістю по 1.5 години.


Для відвідування занять Вам потрібно буде мати в особистому користуванні графічний планшет.
Планшети можуть бути від таких фірм, як: Wacom bamboo, Intuos або Huion.
Наш викладач зможе, при необхідності, Вам підібрати планшет і підкаже де це зробити буде саме найкраще.

Також для цього курсу бажано орієнтуватись в темах: перспектива, анатомія, живопис або пройти підготовчий курс: "Основи рисунку, композиції та живопису".

Заняття 1:

  • Знайомство з інтерфейсом Pixologic Zbrush
  • Навігація в програмі Pixologic Zbrush
  • Згладжування поверхні об'єкта з допомогою Subdivision
  • Основні кисті для скульптінгу

Заняття 2:

  • Знайомство з tool, canvas, project, subtools
  • Робота з симетрією
  • Функція lazy mouse
  • Імпорт / експорт моделей
  • Збереження в Zbrush
  • Практична робота "Скульптинг погруддя прибульця"

Заняття 3:

  • Робота з Zspheres
  • Робота з локальною симетрією
  • Розбір команд mirror, mirror and weld
  • Функція Dynamesh
  • Панель Modify geometry
  • Основи моделювання персонажа
  • Анатомія персонажа
  • Практична робота "Скульптинг стілізованого персонажа"

Заняття 4:

  • Робота з радіальної симетрією
  • Детальна робота з сабтулами (split, merge, delete, duplicate)
  • Розбір вкладки Initialize
  • Основи маскування

Заняття 5:

  • Принципи приховування частин сітки
  • Режим solo, transparent, ghost, wireframe
  • Огляд кистей clip curve, slice cuve і т.п.
  • Робота з полігрупами в Zbrush
  • Практична робота "Одяг та спорядження"

Заняття 6:

  • Альфи і особливості їх створення
  • Принципи створення власних Insert Brush, IMM Brush і Curve Brush
  • Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу

Заняття 7:

  • Фотореференси та робота з ними
  • Boolean операції
  • Техніки і прийоми Hard surface моделювання за допомогою ZModeler
  • Вивчення інструменту ZModeler

Заняття 8:

  • Робота з Shadow box
  • Робота з функцією GOZ і сторонніми моделями
  • Nanomesh, Micromesh
  • Робота з Arraymesh
  • Практична робота на вибір "Створення робота або авто"

Заняття 9:

  • Повний розбір розділу EdgeLoop
  • Огляд часто використовуваних функцій ZPlugin
  • Поглиблене вивчення UI на базі виконаної роботи
  • Створення власних налаштувань робочого простору і оптимізація процесу ліплення
  • Налаштування планшета Wacoom и практична робота з ним

Заняття 10:

  • Процедурна генерація рельєфу і функція NoiseMaker
  • Створення волосся і рослинності за допомогою FiberMesh
  • Просунута робота з розділом Alpha, додатковий функціонал
  • Практична робота "Створення оточення"

Заняття 11:

  • Плагін Decimation Master
  • Теорія і практика створення топологічної сітки для статичних і аніміруемих об'єктів
  • Напівавтоматична і автоматична ретопологія за допомогою ZRemesher
  • Розбір функціоналу ZRemesh, вивчення спеціальних кистей
  • Ретопологія за допомогою ZSpheres

Заняття 12:

  • Повний розбір функціоналу Crease
  • Додаткові топологічні кисті
  • Ретопологія в Zbrush, Maya, 3ds max
  • Практична робота "Ретопологія створенних моделей"

Заняття 13:

  • Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціоналу Project
  • UV-master і принципи створення UV-координат
  • Практична робота "Створення UV уже готовим моделям"

Заняття 14:

  • Текстурування
  • Основні принципи текстурирования в Zbrush
  • Spotlight і Polypaint
  • Запікання карт і функціонал Multi Map exporter
  • Особливості роботи з ігровими моделями
  • Експорт карт в інші програми
  • Практична робота "Текстурованння створених моделей"

Заняття 15:

  • Рендер
  • Прийоми правильної подачі моделі
  • Позування через TransPose Master
  • Настройки матеріалів і світла в ZBrush
  • Рендер в ZBrush і методи презентації моделі

Заняття 16:

  • Рендер в KeyShot
  • Методи рендеру в 3ds max чи Maya
  • Складання пасів в одне зображення, принципи постобробки і композитінга
  • Практична робота "Рендер створених моделей"

Висновок щодо курсу:

Базовий курс вивчення скульптингу в 3d пакеті Zbrush. Під час проходження даного курсу ми зануримся в глубину атмосфери цифрової ліпки, скористаємося всіма прихованими функціями інструментарію для полегшення роботи. Практичні поради та підсказки допоможуть оминути вам численні рифи складнощів програми.
Ваші роботи створені на заняттях, а саме прибулець, мультиплікаційний персонаж, робот чи фантастичне авто, оточення, послужать вам хорошим портфоліо для самопрезентації у подальшому пошуку роботи.

Коментарі

Підписатись на свіжі новини LEMBERG ACADEMY

{{subscribeMsg}}