м. Львів, вул. Олени Степанівни 45
lemberg.academy@gmail.com

(093) 490 70 00

Деталі курсу

Опис навчальної програми Professional ArchViz 3Ds Max

Викладач
Корчевний Дмитро
Замовити
Групове навчання
7000 UAH
Індивідуальне навчання
12000 UAH
Онлайн групове навчання
6000 UAH

Інформація про курс

  • Рівень: Прогресивний
  • Початок: 17-07-2018
  • Лекцій: 20
  • Тривалість: 40 акад. год.
  • Розмір групи: 8 - 10 чол.
  • Час:
  • Тип навчання: Групове, Індивідуальне, Онлайн групове
Програма орієнтована на підготовку слухачів, котрі уже мають базові знання у даній галузі, або тих людей, котрі раніше проходили заняття на курсі "Base 3Ds Max". Якщо ви хочете почати свою роботу на професійному рівні у створенні візуалізацї, тоді цей курс буде саме для вас.

Програма була написана для людей, котрі бажають максимально поринути у сферу архітектурної візуалізації. Ми обговорюватимемо усі тонкощі роботи в Corona Render, проблеми створення візуалізацій, подальшу пост обробку зображень та інше.

На парах Ви розглядатимете методи професійного освітлення різних сцен, в тому числі і екстер'єрне чи студійне.

Також ми оглядатимемо додаткові програми, котрі будуть вкрай необхідні нам для подальшої роботи, розбиратимемо детально принципи професійного настроювання матеріалів для створення реалістичних 3d фотографій. Після створення візуалізації Ви, з допомогою ArionFX плагіну в фотошопі, надаватимете естетичного і художнього виду своїм роботам. Наприкінці курсу ми обговорюватимемо принципи та суть правильного підходу у створенні якісної фурнітури, розглянемо проблеми проходження моделей для PRO акаунту на сайт 3ddd.ru.
Professional ArchViz 3ds Max курс : вивчення пакету Autodesk 3Ds Max та CoronaRender:
Курс 20 лекцій, тривалістю по 1.5 години.

Для цього курсу бажано орієнтуватися в базових речах програми 3Ds Max:
Їх ви зможете отримати у нас пройшовши базовий курс по вивченню "Base 3Ds Max та Corona Render"

Заняття 1:

Тема : «Освоєння правил освітлення. Використання HDRI карт для професійного інтер'єрного освітлення»

Мета: Правила освітлення інтер'єрних приміщень. Техніка розміщення світел. Поглиблене розуміння як працює світло в візуалізаторі CoronaRender.
Хід роботи :
  • В даному уроці ми навчимося працювати з світлом, ознайомимося з тонкощами його налаштування та проблемами, котрі виникатимуть при першій роботі з ним. Адже правильне розташування світла - це запорука хорошого результату у досягненні фотореалістичної візуалізації наприкінці роботи.

Заняття 2:

Тема : «Робота з картами в слотах матеріалу»

Мета: Отримати поняття роботи процедурних карт в слоті Albedo, Reflect, Refract, IOR, Fog, Anisotropic та інші.
Хід роботи:
  • В даній лекції ми детально розглянемо саму суть роботи матеріалів, та їх можливості фізично правильно зімітувати при візуалізації. Навчимося коректно створювати монохромні процедурні карти.

Заняття 3:

Тема : «Багаторівневі композитні карти»

Мета: Детальний розгляд та використання карт в матеріалі CoronaRender.
Хід роботи :
  • Ця пара буде присвячена методиці створення складних композитних матеріалів з використанням різноманітних карт для рефлекту, глосу та нормал карт на прикладі паркету.

Заняття 4:

Тема : «Процедурні карти»

Мета: Допоміжні процедурні карти, їх правила міксування для отримання фотореалістичних текстур в сцені.
Хід роботи :
  • Оглянувши оточуючі нас матеріали та об'єкти мимоволі розумієш, що їхня унікальність полягає в тому, що вони є різнобарвними, різнотонними та не викликають у нас відчуття скопійованості. Отже, усвідомлюючи це, ми повинні розуміти, що повторюваності текстури не повинно бути, вона повинна виглядати натурально та ненав'язливо. В даній лекції ми розглянемо усі ці питання та створимо унікальні безшовні матеріали.

Заняття 5:

Тема :«Створення композитних матеріалів. Автоматичні способи додавання бруду на об’єкти»

Мета: Методи створення складних композитних матеріалів. Накладання бруду на об'єкти типу CoronaAO та інше, для передачі ще більшого фотореалізму в рендерах.
Хід роботи :
  • В оточуючому нас середовищі важко знайти ідеально правильні об'єкти, так само, як і ідеально чисті матеріали. Отже, в даній лекції ми навчимося створювати та поєднувати два і більше матеріали, додавати до них бруд та пил, задля збагачення відчуття реальності при візуалізації.

Заняття 6:

Тема: «Техніка професійного високополігонального моделювання. Обговорення про акаунтів на 3ddd.ru»

Мета: Техніка професійного моделювання, її правила, нюанси та початкові помилки, котрі виникають при перших підходах до створення моделей.(В тому числі і моделей для таких світових сайтів, як 3DDD та Turbosquid).
Хід роботи :
  • Моделювання є однією із багатьох спеціалізацій у комп'терній графіці і їй потрібно приділити особливу увагу так як це є кропітка робота. Головними критеріями тут являтиметься наполегливість, навички та досвід.
    • Саме на цій лекції ми розглянемо різні випадки, котрі зустрічатимуться під час роботи та їх вирішення.

    Заняття 7:

    Тема :«Продовження обговорення техніки полігонального моделювання. Огляд домашніх робіт та обговорення проблем, котрі виникатимуть під час роботи»

    Мета:Навчитися розуміти принципи високо полігонального моделювання та на конкретному прикладі отримати професійні поради у високо полігональному моделюванні. Також ми будемо детально розбирати місця з складною топологію та обговорюватимемо методі їх вирішення.
    Хід роботи :
    • На парі ми розглядатимемо різні варіанти вирішення складної топології на прикладі прінтскрінів. А також повторюватимемо їх на реальних моделях.

    Заняття 8:

    Тема :«Правила освітлення інтер'єрів. Студійне освітлення. Методи та техніки предметного освітлення»

    Мета: Нашим головним завданням буде розглянути які є прийоми та хитрощі в студійному освітленні 3d сцени та як можна уникати основних проблем при предметній візуалізації.
    Хід роботи :
    • Ми розглянемо необхідні речі, які стосуються інтер'єрного освітлення. Правила розстановки порталів, джерел сонця та настройки експозиції в камері під HDRI карти, налаштування DOF різкості в камерах.
    • Ми поговоримо про правила студійного освітлення та предметного рендеру.
    • Розглянемо види світла, котрі можна використовувати для отримання бажаних бліків на об'єктах.
    • Методи розстановки штучного світла в студійному середовищі.

    Заняття 9:

    Тема :«Екстер'єрне освітлення. Методи та правила побудови екстер'єрного освітлення в сцені»

    Мета: Навчитися в екстер'єрному оточенні правильно виставляти сонце по відношенню до HDRI карти, налаштовувати правильний кут сонця, його яскравість та інтенсивність.
    Хід роботи :
    • Постановка заданої HDRI карти та налаштування її під екстер'єрне освітлення.
    • Професійне налаштування Corona Sun під HDRI карту.

    Заняття 10:

    Тема : «Професійний огляд UV розгорток для потреб в ArchViz. Основні функції роботи в UVLayout»

    Мета:Професійна UNWrap розгортка. Тонкощі знімання шкіри з геометрії та розгляд доступних інструментів, котрі можна використовувати під час роботи в UV UNWrap та додатковій програмі UV Layout.
    Хід роботи :
    • Кожна модель здебільшого ціниться не тільки своєю відповідністю до форми референсу, але також і правильністю накладання текстури на її поверхню. Без цього вона назавжди залишилася б лише формою із глини, тому в даній лекції ми оглянемо головні проблеми в текстуруванні та їх вирішення.

    Заняття 11:

    Тема : «Огляд додаткових доступних матеріалів в CoronaRender»

    Мета:Освоєння допоміжних Corona матеріалів в Material Editor ( на зразок створення матеріалу SSS, котрий пропускатиме та розповсюджуватиме крізь себе світло та інші вкрай специфічні матеріали).
    Хід роботи :
    • Матеріали бувають різні, отже і підхід до їх створення також повинен бути різним. Для цього продукт Ondřej Karlíkа надає нам різноманітність у використанні матеріалів. Отже, в даній лекції, ми розглянемо як створювати досить специфічні, складні матеріали з допомогою CoronaRender.

    Заняття 12:

    Тема : «Карти нормалей. Робота в програмі Substance Painter. Огляд її можливостей та технології створення в ній додаткових рендер карт»

    Мета:Освоєння та ознайомлення з іншими допоміжними та вкрай необхідними програмами такими як, Bitmap2Material та Substance Painter (створення карт нормалей для модифікатора Displacment).
    Хід роботи :
    • Світ комп'ютерної графіки є широким, і одним із його напрямків є створення текстур з допомогою допоміжних, суміжних програм. В даній лекції ми розглянемо питання карт нормалей і освоїмо як їх створювати, та яким чином можна добиватися нерівномірностей тиснення поверхні лише з допомогою цих карт,не вдаючись при цьому до додаткового моделювання.

    Заняття 13:

    Тема : «Corona Proxy та методи розповсюдження їх по поверхні заданої геометрії. Методи та причини її використання»

    Мета:Corona Proxy та CoronaScatter – нарощування, примноження та хаотичне розміщення обєктів, що багаторазово повторюватимуться в сцені, основні її функції та можливості.
    Хід роботи :
    • Необхідними знаннями для створення масивів що повторюватимуться, буде розуміння роботи CoronaProxy та самої функції CoronaScatter. В даному уроці ми зможемо опанувати ці обидві додаткові функції від CorornaRender для 3D's Max, а також розглянемо приклади його використання як в інтер'єрах, так і в екстер'єрах.

    Заняття 14:

    Тема : «Використання UV каналів в CoronaRender»

    Мета:ID карти, їх накладання в різних каналах матеріалу
    Хід роботи :
    • Властивості роботи процедурних карт методом міксування дають нам можливість збагатити саму картину взагалом, однак, вміючи користуватися ID картами та накладати їх в UNWrap по різним каналам, ми зможемо наглядно та ідеально точно розміщувати їх на поверхні геометрії.

    Заняття 15:

    Тема : «Методика створення шерсті Hair and Fur внутрішніми модифікаторами 3d’s MAX»

    Мета:Створення волосся та шерсті на геометрії за допомогою модифікаторів Hair and Fur.
    Хід роботи :
    • В даному уроці ми розглянемо усі види та методи створення шерсті і волосяного покриву. Навчимося правильно його налаштовувати, накладати на нього матеріали та звізуалізувати.

    Заняття 16:

    Тема : «Професійний підхід до оптимізації сцени в 3d’s MAX та роботи в ній. Огляд скріптів котрі нам в цьому зможуть допомогти»

    Мета:Методи оптимізації сцени включаючи скіріпти. Обговорення та огляд допоміжних професійних програм, котрі будуть необхідні у подальшому вивченні комп'ютерної графіки типу TopoGun, Zbrush та інші.
    Хід роботи :
    • 3D's MAX є проміжною ланкою в роботі любого 3D артиста, тому знання допоміжних програм є вкрай необхідним задля полегшення нам своєї праці та звичайно якісного приросту в нашій роботі.
    • Використання Xref в своїх сценах. Один із найефективніших методів оптимізувати свій робочий процес

    Заняття 17:

    Тема : «Набір найбільш корисних скріптів для 3d’s MAX на усі випадки життя. Методи швидкої видозміни та роботи з уже готовим мешом»

    Мета:Методи набирання об'єму в 3D's MAX та огляд доступних сайтів і джерел, які даватимуть можливість у подальшій роботі розвиватися та отримувати самостійний досвід. Методика використання готових моделей, їх опорядження, оптимізація, редагування.
    Хід роботи :
    • Самонавчання є одним із основних методик самовдосконалення та розвитку. Потрібно постійно освоювати та брати за приклад закордонну практику. Тому, в даній лекції ми поговоримо як це робити, де шукати інформацію і як це все організовувати у нашій праці. Також ми поговоримо про використання допоміжних скріптів, котрі розширять нам наше сприйняття можливостей самого пакету Autodesk 3D's MAX.

    Заняття 18:

    Тема : «Вирішення питань котрі виникатимуть під час домашньої роботи. Огляд можливостей рендерити під VR технології 360 панорами»

    Мета:Робота над сценою та вирішення питань, котрі виникатимуть під час домашньої роботи. Правильне розташування камер та їх професійне налаштування.
    Хід роботи :
    • Правильне розташування, експозиція, фокус, витримка камери є чи не однією із найважливіших питань у створенні візуалізації. Про все це та інше ми поговоримо в даній лекції.

    Заняття 19:

    Тема : «Доопрацювання домашніх робочих сцен та індивідуальне обговорення робіт. Принцип створення рендер елементів для подальшої їх пост- обробки»

    Мета:Доопрацювання сцен та розгляд проблем, котрі найчастіше з'являтимуться при візуалізації. Процес рендеру . Створення додаткових елементів при рендері.
    Хід роботи :
    • В даній лекції ми розглянемо та вирішимо усі питання, котрі виникнуть під час домашньої роботи. Також, ми зробимо фінальний рендер та ознайомимося з поняттям Render Element.

    Заняття 20:

    Тема : «Професійна пост обробка зображень»

    Мета:Візуалізація, як кінцева продукція нашої праці. Поняття про Alfa канали. Завершальна пост-обробка кінцевого рендеру з допомогою плагіна ArionFX в програмі Adobe Photoshop.
    Хід роботи :
    • На останній лекції ми зробимо пост-обробку наших візуалізацій задля надання їм більшої реалістичності . Подивимося основні речі, котрі будуть необхідними у роботі в програмі Adobe Photoshop та доопрацюємо проблематичні місця з її допомогою. Також зміксуємо Render Element для отримання ефекту глибини різкості та інше.

    Висновок щодо курсу :

    Advance 3Ds Max курс поглибленого вивчення пакету Autodesk 3Ds Max та CoronaRender повинен вказати Вам шлях професійної роботи в комп'ютерній графіці, та зможе роз'яснити саме ті тонкощі у роботі, котрі часто стають на перешкоді молодим спеціалістам.

    Пройшовши його, ви зможете подивитися на світ 3д з професійної точки зору. Освоїти ази професійної роботи в цих галузях та суміжними з нею програмами.

Коментарі

Підписатись на свіжі новини LEMBERG ACADEMY

{{subscribeMsg}}