м. Львів, вул. Олени Степанівни 45
lemberg.academy@gmail.com

(093) 490 70 00

Деталі курсу

Опис навчальної програми Rhinoceros 3D

Викладач
Мацала Христина
Замовити
Групове навчання
6500 UAH
Індивідуальне навчання
14000 UAH
Онлайн групове навчання
6500 UAH

Інформація про курс

  • Рівень: Початковий
  • Початок: 30-01-2025
  • Лекцій: 16
  • Тривалість: 32 акад. год.
  • Розмір групи: 8 - 10 чол.
  • Час:
  • Тип навчання: Групове, Індивідуальне, Онлайн групове
Rhinoceros 3d спеціалізується на NURBS-моделювання. У плагіни розроблені McNeel входять Flamingo (рейтрейс рендеринг), Penguin (нефотореалістічний рендерінг), Bongo (анімація), і Brazil (складний рендеринг).

Існує більше 100 сторонніх плагінів для Rhino. Як і в багатьох інших програмах моделювання, в Rhino є своя мова скриптів, заснований на Visual Basic, а SDK дозволяє читати і записувати файли безпосередньо.

Зростаюча популярність Rhino заснована на його різнорідності, різноманітності функціональних можливостей софту, швидкого освоєння, відносно невеликій вартості, і можливості імпорту / експорту майже 30 різних форматів, які дозволяють використовувати Rhino як "конвертер" в робочому процесі.
Rhinoceros 3D курс : вивчення пакету Rhino 3D:
Курс 16 лекцій, тривалістю по 1.5 години.

Заняття 1:

Тема : «Ознайомлення з інтерфейсом Rhinoceros 3d»

  • Меню, панель інструментів, вікно з командами, історія команд
  • Керування мишкою і вікнами проекцій
  • Робота зі слоями

Заняття 2:

Тема : «Створення базових трьохвимірних фігур (box, cylinder, sphere,chamfer, fillet)»

  • Побудова простих об`ємів (куб, циліндир, куля тощо)
  • МаніпуляціЇ з об`ємами (зеркальне відображення, обертання, масштабування тощо)

Заняття 3:

Тема : «Створення ліній в двохвимірному просторі»

  • Створення прямих, кривих, точок тощо.
  • Побудова елементарних геометричних фігур (кругів, багатокутників, еліпсів тощо)

Заняття 4:

Тема : «Робота з трьохвимірними фігурами ( команди Boolean)»

  • Обробка об`ємів (fillet, chamfer etc.)
  • Маніпуляції з предметами за допомогою команд Boolean
  • Створення поверхонь за допомогою кривих (extrude, extrude along curve)

Заняття 5:

Тема :«Робота з поверхнями»

  • Опрацювання поверхонь ( blend, unroll, smash, untrim, intersection, trim, split…)

Заняття 6:

Тема: «Створення складних твердих фігур»

  • Побудова складних об`єктів (sweep 1, 2, revolve…)

Заняття 7:

Тема :«Створення складних твердих фігур 2»

  • Побудова складних об`єктів (surface from network curves…)
  • Редагування об`єктів за допомогою точок

Заняття 8:

Тема :«Деформація твердих тіл ( bend, flow along curve)»

Заняття 9:

Тема :«Створення ланцюгів (pollar array, array along curve)»

Заняття 10:

Тема : «Розміщення ліній на предметі (project curves, extract isocurve, contour)»

  • Створення ліній і візерунків на предметі

Заняття 11:

Тема : «Розміщення фігур на предметі (array along curve on the surface)»

  • Створення закріплень для камінь і їх інкрустація

Заняття 12:

Тема : «Аналіз об`єктів (dimensions, analyze directions, curvature analysis, show edges, volume)»

Заняття 13:

Тема : «Створення креслень (make 2-d drawing, dimensions, text, save in illustrator)»

Заняття 14:

Тема : «Підготовка об`єктів для рендерингу»

Заняття 15:

Тема : «Налаштування інтерфейсу і швидких команд»

Заняття 16:

Тема : «Заключна робота. Перегляд попередніх робіт»

Коментарі

Підписатись на свіжі новини LEMBERG ACADEMY

{{subscribeMsg}}