м. Львів, вул. Олени Степанівни 45
lemberg.academy@gmail.com

(093) 490 70 00

Деталі курсу

Опис навчальної програми Unreal Engine 5 GameDev

Викладач
Терлецький Володимир
Замовити
Групове навчання
8000 UAH
Індивідуальне навчання
18000 UAH
Онлайн групове навчання
8000 UAH

Інформація про курс

  • Рівень: Прогресивний
  • Початок: 30-01-2025
  • Лекцій: 16
  • Тривалість: 32 акад. год.
  • Розмір групи: 8 - 10 чол.
  • Час:
  • Тип навчання: Групове, Індивідуальне, Онлайн групове
Саме зараз ця галузь починає набирати великої популярності. Без розуміння роботи усіх цих принципів, Ви не зможете в подальшому працювати із «двіжками».

Тому ми створили для Вас цей курс, щоб ви змогли професійно почати свою роботу у цій галузі. На курсі Ви зможете навчитися розуміти як правильно потрібно створювати «меш» під ігрові платформи та які методи є для оптимізації своєї роботи. Що є пріоритетним та вкрай важливим у цій галузі. На що потрібно в першу чергу звертати увагу.

Кожна пара буде присвячена окремому GameDev софту, котрий професіонали використовують у свої повсякденній роботі.

Також ви матимете після кожного лекційного заняття практичне заняття, де ми будемо детально розглядати роботи студентів та вирішувати проблеми, котрі виникатимуть під час домашніх завдань.
Курс освоєння передового ігрового рушія Unreal Engine. На курсі ми розглянемо усі аспекти роботи 3D художника в індустрії ігрових платформ, починаючи з геометрії, підготовки ігрових ассетів, тощо і закінчуючи світлом, пост-процесом та створенням професійних синематиків.
Курс 16 лекцій, тривалістю по 1.5 години.

Для цього курсу бажано орієнтуватися в базових речах програми 3Ds Max чи Blender:
Їх ви зможете отримати у нас пройшовши базовий курс по вивченню "Base 3Ds Max та Corona Render" або Base Blender

Заняття 1:

Тема: «Unreal Engine 5»

  • Сфери застосування, основні переваги та перспективи використання у інтер’єрах та архітектурі
  • Ознайомлення з інтерфейсом програми
  • Робота з SM Pivot, методами виділення та маніпуляціями над об’єктами

Заняття 2:

Тема: «Підготовка моделей до експорту в Unreal Engine 5»

  • Розгляд ключових моментів, котрі необхідно знати перед експортом у Unreal Engine 5
  • Оптимізація, запікання, додаткові тулзи і т.д.

Заняття 3:

Тема: «Відповідь на питання - для чого потрібна розгортка»

  • Розгортання low poly і high poly об’єктів
  • Розгляд та робота в програмі UVlayout або RizomUV

Заняття 4:

Тема: «Ретопологія high poly модельок та запікання текстур для оптимізації»

Заняття 5:

Тема: «Огляд Substance Painter»

  • Експорт текстур в Substance Painter та їх подальше коректування
  • Робота в програмі
  • Запікання текстур
  • Методика використання генераторів, фільтрів та масок

Заняття 6:

Тема: «Основні баги при експорті моделей у Unreal Engine 5 та як їх не допустити»

  • Створення колізії (UCX) за допомогою 3d’s max і Unreal Engine 5
  • Симуляція фізики в SM

Заняття 7:

Тема: «Робота з PBR матеріалами. Створення базових матеріалів»

Заняття 8:

Тема: «Створення складних композитних матеріалів з можливістю їх подальшого коректування»

  • Фарбоване дерево з тріщинами, метал з ржавчиною, бруд тощо
  • Material Instance. Material Function

Заняття 9:

Тема: «Робота з Vertex Color. Розгляд RGB каналів текстури для Gamedev. Візуальні ефекти»

  • Deferred Decal матеріали
  • Material Light Function
  • Методи створення LOD’s та Nanite
  • Розгляд типів світла в UE
  • Об'ємні джерела світла
  • IES проекції
  • Настройка VolumetricCloud
  • Настройка ExponentialHeightFog
  • Настройка DirectionalLight сонця
  • Тонка настройка AtmosphericFog, її вплив на глобальне освітлення

Заняття 10:

Тема: «Налаштування сцени Unreal Engine 5. Правила моделінгу ассетів та зведення стін для Lumen освітлення»

Заняття 11:

Тема: «Налаштування освітлення»

  • Робота Lumen GI світла в UE
  • Оптимізація текстур
  • Проблеми з реалістичністю тіней та їх вирішення
  • Налаштування Lumen GI та методи боротися з її багами. Консольні команди Lumen
  • Налаштування Lumen Reflection. Консольні команди покращення Lumen Reflection
  • HDRI карти та їх примінення
  • HDRI Backdrop plugin
  • SunSky plugin
  • BP Sky Sphere
  • BP Light Studio

Заняття 12:

Тема: «Методика аналізу та пришвидшення роботи»

  • Як створити проект на Unreal Engine 5 і не захлинутись у дедлайнах
  • На чому можна зекономити час, та як пришвидшити свою роботу
  • Методи відслідковування нагрузки та оптимізації сцени
  • Viewport Modes
  • Stat Menus
  • Streaming Volume
  • Cull distance
  • Instance tool
  • Substance Designer – як один із інструментів для роботи з текстурами.

Заняття 13:

Тема: «Foliage tool»

  • Використання Speed Tree рослинності
  • Її примінення в екстер’єрі тощо

Заняття 14:

Тема: «Що таке Blueprint та його можливості»

  • Створення скріптів для відкривання-закривання дверей та вмикання-вимикання світла
  • Робота з тригерами
  • Анімація блупрінтів за допомогою Sequencer

Заняття 15:

Тема: «Налаштування пост-процесів»

  • Використання ефектів та редагування кольорового профіля камери (LUT)
  • Використання візуальних ефектів
  • Target Cinematic Camera
  • Level Sequencer
  • Master Sequencer
  • Movie Render Queue
  • Depth of Field in camera
  • Color Grading and the Filmic Tonemapper

Заняття 16:

Тема: «Створення простого UMG для проекту»

  • Огляд настройок Cinematic Camera
  • Розгляд проблем з Camera Animation
  • Unreal Motion Graphics UI Designer
  • Налаштування та компіляція проекту

Висновок щодо курсу:

В даному курсі Ви навчитеся професійно працювати з багатьма допоміжними програмами, котрі вкрай потрібні будуть нам для роботи під потреби Gamedev. Також, після закінчення цього курсу, Ви зможете вже самостійно продовжувати свою працю у напрямку game development та game design, так як тих знань, котрі Ви отримаєте на цьому курсі вже буде достатньо для того, щоб Ви могли почати працювати та вивчати Unreal Engine 5.

Коментарі

Підписатись на свіжі новини LEMBERG ACADEMY

{{subscribeMsg}}