м. Львів, вул. Олени Степанівни 45
lemberg.academy@gmail.com

(093) 490 70 00

Деталі курсу

Опис навчальної програми 3Ds Max Animation

Викладач
Ільків Юрій
Замовити
Групове навчання
9000 UAH
Індивідуальне навчання
20000 UAH
Онлайн групове навчання
8000 UAH

Інформація про курс

  • Рівень: Початковий
  • Початок: 15-10-2017
  • Лекцій: 20
  • Тривалість: 40 акад. год.
  • Розмір групи: 8 - 10 чол.
  • Час:
  • Тип навчання: Групове, Індивідуальне, Онлайн групове
Розширений курс налаштування та анімації персонажів в 3Ds Max за короткий термін допоможе вам оживити віртуальний світ. На курсі ви дізнаєтеся, як підготувати персонажа до анімації. Вивчите всі типи систем персонажної анімації, bones, biped, CAT. Дізнаєтеся, що таке оснащення персонажа "rigging" і як її виконують. Також розглянемо змішане налаштування обличчя і створення системи управління анімацією. Дізнаєтеся, як користуватися інверсною та прямою кінематикою для створення ходьби, стрибків і інших рухів. Освоїте операції прив'язки оболонки до скелету. Познайомитеся з анімаційними кліпами, нелінійної анімацією. Дізнаєтеся безліч нюансів створення складної персонажной анімації. І під завершення швидко розглянемо фундаментальні 12 принципів анімації в 3Ds Max.

CAT дуже гнучка система анімації, яка інтегрована була у 3Ds Max досить недавно. Її можливості відкривають більш ширші кордони у роботі з самою анімацією так само, як і методи налаштування ключових моментів у анімаційній секвенції. Все це і навіть більше ми будемо розглядати на парах даного курсу.
3Ds Max Animation курс : вивчення інструментів анімації в Autodesk 3Ds Max:
Курс 20 лекцій, тривалістю по 1.5 години.

Для цього курсу бажано орієнтуватися в базових речах програми 3Ds Max:
Їх ви зможете отримати у нас пройшовши базовий курс по вивченню "Base 3Ds Max"

Заняття 1:

Тема : «Види та цілі персонажної анімації»

Заняття 2:

Тема : «Розгляд правил топології персонажів та моделей під анімацію»

Заняття 3:

Тема : «Принципи налаштування "Setup" для пресонажної анімації»

Заняття 4:

Тема : «Робота з костями в 3Ds Max»

Заняття 5:

Тема :« - IK, FK, Spline IK, механіка "Solvers"»

Заняття 6:

Тема: «Налаштування "Setup" і подальша робота з заготовками "Dolls"»

Заняття 7:

Тема :«Робота з "Biped". Налаштування персонажа»

Заняття 8:

Тема :«Розгляд методів налаштування оболочки "Skinning"»

Заняття 9:

Тема :«Налагодження роботи "Skinning" з костями в 3Ds Max, модифікатори оболочки»

Заняття 10:

Тема :«Анімація "Biped"»

Заняття 11:

Тема :«Система анімації персонажів в САТ. Налаштування "Setup" персонажа в CAT»

Заняття 12:

Тема :«Налагодження роботи "Skinning" в CAT системі, модифікатори оболочки»

Заняття 13:

Тема :«Процедурна анімація в системі САТ»

Заняття 14:

Тема : «Анімація в системі САТ»

Заняття 15:

Тема : «Лицева комбінована анімація»

Заняття 16:

Тема : «Налаштування "Setup" анімації лиця в системі САТ з допомогою додаткових костей»

Заняття 17:

Тема : «Морфінг»

Заняття 18:

Тема : «Контроль анімації через інструмент "Reaction Manager" з використанням "wire parameter"»

Заняття 19:

Тема : «Анімація одягу та амуніції. Props Animation»

Заняття 20:

Тема : «Огляд 12-ти фундаментальних принципів анімації в 3Ds Max»

Коментарі

Підписатись на свіжі новини LEMBERG ACADEMY

{{subscribeMsg}}